Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 14. oktober 2017

Tina 4 år

 
Hvert år lager jeg en bursdags lo til mitt lille barnebarn
Tina. Her er hennes 4 års lo :-)
Inne hos Scrappelyst  har de en utfordring på gang
hvor de ønsker å se stjerner. Jeg har brukt en del
stjerner på denne på denne lo'n , så da skulle den passe
godt inn der :-)
 


 
Denne lo'n sender jeg også til:
 
The paper girls  Treverk (the butterflyes are made
off Wood. I have painted them and i put som glitter
on them.)
 
Ønsker deg en fin lørdags kveld :-)

3 kommentarer:

  1. Beautiful layout and pics love the sparkly butterflies
    Carol x

    SvarSlett
  2. Flott LO! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. Flott LO!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)